12/28/2013

Selamat Tahun Baru 2014- Memori 2013

salam,

Dah lama dah aku tak bukak blog ni. Bila dibuka, byk kenangan dan post yang aku dah buat since 2008 till 2012. Tetiba rasa mcm nak update setelah setahun aku bergelar tunang orang. tahun 2014 akan menjadi tahun bersejarah aku sebab aku akan berkahwin jejaka yang sangat hensem MR.A.Beliau adalah seorang yang sangat sabar dan prihatin tentang aku, itu sebab aku pilih dia sebagai teman hidup aku. Pejam celik, pejam celik, saat tu semakin hampir. Berdebar rasanya walaupun ada lagi 10 bulan dari tarikh sekarang untuk aku bersedia bergelar isteri orang. Fuh..Sekarang ni aku betul2 spend time dgn entertainment aku hehe...

Sekarang ni aku pun dah bekerja sebagai Marketing di Columbia Asia Hospital dan menjadi student taking course Bachelor of Marketing with Honour di Open University Malaysia. Persoalan yang aku selalu hadapi, "kenapa ko keje marketing sedangkan ko dulu belajar Secretary?" hahaha.. simple je jawapan aku, "tuhan tau kemampuan aku".

Penah gak terfikir untuk honeymoon wedding aku kat Port dickson, sebab kat situlah byk tersimpan memori aku.. huu.. tapi tunang aku taknak terima cadangan aku.. ok fine.. kite pegi luar negara, Bandung jelah jawapannya. hahaha..

K lah, cerita pun tak abis2.. kang panjang mcm karangan.. hahaha.. insyaallah aku ada masa, akan aku spend time utk mengupdatekan post aku yang seterusnya. k bye>


Wana Mighty

Annual dinner with Columbia staffs

my Marketing team- SLE event

No comments: